Godišnji popis imovine, tj. inventura zakonska je obveza i mora se provesti barem jednom godišnje, krajem godine. Zakonom nije precizno definirano kada je konkretno potrebno provesti inventuru, no općenito se preporučuje da datum inventure bude što bliži kraju poslovne godine, tj. datumu 31. prosinca. Digitalnom inventurom možete unaprijediti vaše poslovanje, uštedjeti vrijeme i novac.
Postoje više vrsta inventura, a najčešće inventure koje se provode na našim prostorima su inventure robe i zaliha te inventura osnovnih sredstava.
Kako provesti inventuru?
Bez obzira na veličinu tvrtke i organiziratnost zaposlenika, kao i zakonsku regulativu, pomisao na inventuru mnogima stvara nervozu i stres:
“Joj opet inventura, kak’ će to izgledati ove godine, opet ćemo popisivati 3 dana, i da li će popis biti točan…” i sl.
Nemojte trošiti ljudske resurse, njihove živce i vrijeme vršeći inventuru onako kako se to činilo u prošlom tisućljeću – ručno.
Priprema digitalne inventure:
- Označavanje robe ili inventurnog sredstva iz baze podataka te upisivanje bar kodova
- Printanje bar koda na naljepnice pomoću specijaliziranih printera za naljepnice
- Označavanje svakog artikla ili osnovnog sredstva naljepnicom
- Prilagođenost dimenzija naljepnica tipu i veličini artikla ili osnovnih sredstava
- Zaštita od premještanja naljepnica na drugo osnovno sredstvo
- Otpornost otiska bar koda na vodu i na manja mehanička oštećenja
Olakšajte si inventuru – riješite se inventurnog stresa i učinite svoje poslovanje znatno produktivnijim, jednostavnijim i učinkovitijim.
Prednosti digitalne inventure:
- Ušteda vremena
- Ušteda ljudskih resursa
- Brz i siguran uvid u realno stanje inventure
- Točnost jer bar kod je nepogrešiv
- Brz prijenos podataka i usklađivanje sa knjigovodstvenim stanjem